Λάθος απόψεις σχετικά με τα κράνη

Άποψη 1: Φορώντας ένα κράνος περιορίζεται την ικανότητά σας να δείτε και να ακούσετε κινδύνους

Το μόνο σίγουρο που μπορείτε να μάθετε όταν διαβάσετε τις έρευνες είναι ότι οι μοτοσικλετιστές που χρησιμοποιούν κράνη είναι κατά πολύ περισσότεροι από αυτούς που δεν φοράν. Ίσως αυτό συμβαίνει γιατί οι μοτοσικλετιστές οι οποίοι αποφασίζουν να φορούν κράνη έχουν μια καλύτερη ή πιο ρεαλιστική στάση για την ανάβαση στη μηχανή. Ίσως είναι επειδή βάζοντας ένα κράνος είναι μια υπενθύμιση ότι αυτό που πρόκειται να κάνουμε μπορεί να είναι αρκετά επικίνδυνο και η πράξη της αποδοχής της προστασίας σας βάζει στη σωστή νοοτροπία του υπεύθυνου αναβάτη. Ίσως επειδή το κράνος παρέχει προστασία των ματιών και μειώνει το θόρυβο του ανέμου για αυτούς τους λόγους μπορείτε πραγματικά να δείτε και να ακούσετε καλύτερα τι συμβαίνει γύρω σας. Ίσως επειδή του, μειώνοντας την πίεση του αέρα και του θορύβου, ένα κράνος μειώνει την και την κόπωση του. Όποιοι και αν είναι οι λόγοι, φορώντας ένα κράνος σαφώς δεν αυξάνετε ο κίνδυνος ενός μοτοσικλετιστή να έχει ένα ατύχημα αλλά φορώντας το μειώνετε δραστικά ο κίνδυνος ένας αναβάτης να χτυπήσει σοβαρά σε ένα ατύχημα

Άποψη 2: Ένα κράνος δεν θα βοηθήσει στα περισσότερα ατυχήματα

Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι επειδή οι μηχανές που χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια των δοκιμών για τα κράνη πηγαίνουν με χαμηλές ταχύτητες, ότι έξω στο δρόμο που οι ταχύτητες είναι μεγαλύτερες, τα κράνη δεν θα είναι αποτελεσματικά. Δεν λαμβάνουν υπόψη τους όμως μερικά κρίσιμα γεγονότα: 1 Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες. 2 Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας κρούσης είναι συνήθως κάθετη σε σχέση με την απόσταση που το κεφάλι σας θα κάνει μέχρι να χτυπήσει. 3 Κράνη (ή τουλάχιστον κράνη που πληρούν τις προδιαγραφές) είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά για την προστασία του αναβάτη ακόμα και σε ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες από αυτές των δοκιμών 4 Όταν ένα κράνος σπάσει και ο αναβάτης χτυπήσει μοιραία, τότε είναι στις περισσότερες περιπτώσεις σίγουρο ότι η σύγκρουση ήταν τόσο δυνατή που ο αναβάτης θα έχει και άλλα σοβαρά και θανατηφόρα χτυπήματα. Με άλλα λόγια, το γεγονός ότι το κράνος δεν εμπόδισε την κάκωση της κεφαλής δεν είχε καμία σημασία. 5 Οι αριθμοί λένε σαφώς ότι οι αναβάτες που χρησιμοποιούν κράνη απλά επιβιώνουν πολύ περισσότερες φορές από αυτούς που δεν φοράνε.

Άποψη 3: Ένα κράνος θα σας αφήσει με σοβαρές ζημιές στο κεφάλι για την υπόλοιπη ζωή σας ενώ χωρίς το κράνος απλά θα είχατε πεθάνει

Φυσικά αυτό μπορεί να συμβεί. Το κράνος σας εξασθενίζει την ενέργεια κρούσης αρκετά για να κρατήσει τη ζημία από το να είναι θανατηφόρα, αλλά δεν είναι αρκετό για να κρατήσει όλα τα ζωτικά σας σημεία ανέπαφα. Ωστόσο, αυτό είναι σπάνιο, και αν κάποιος αναβάτης χτυπήσει τόσο πολύ τότε το πιο πιθανό είναι να πεθάνει από τα άλλα χτυπήματα. Πιο πιθανό είναι ένας αναβάτης να πάθει μόνιμες εγκεφαλικές βλάβες αν δεν φοράει κράνος παρά αν το φοράει. Τα κράνη έχουν σχεδιαστεί με κανόνες ασφάλειας για να σας προστατεύουν στις περισσότερες των περιπτώσεων.