Τετράτροχες και Τρίτροχες Μηχανές

Πάρα πολλές αναφορές έχουν γίνει στο παρελθόν για τις μηχανές που έχουν πάνω από δύο τροχούς. Ειδικότερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, το κόστος ενοικίασης μιας τρίτροχης μηχανής σε σχέση με την ενοικίαση ενός αυτοκινήτου είναι αισθητά χαμηλότερο. Η αίσθηση της ελευθερίας που προσδίδει η μηχανή είναι πρόκληση, ακόμα και για όσους δεν είχαν ποτέ επαφή με οποιονδήποτε τύπο μηχανής.

Η ζήτηση των τετράτροχων μηχανών έχει αυξηθεί την τελευταία δεκαετία. Οι λόγοι είναι κατανοητοί, αλλά λίγοι γνωρίζουν πώς να τις χειριστούν. Οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου μπορούν να ενοικιάσουν, να αγοράσουν και να οδηγήσουν τις τετράτροχες μηχανές. Γι’ αυτό και τις βλέπουμε όλο και πιο συχνά στον δρόμο, ιδιαίτερα σε προορισμούς διακοπών. Έτσι δεν απαιτείται η απόκτηση επιπλέον διπλώματος, ειδικού για μοτοσικλετιστές. Επιπλέον, η αναζήτηση των συγκεκριμένων μηχανών γίνεται πιο εύκολα από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν πώς πρέπει να συμπεριφέρονται ως μοτοσικλετιστές στο οδικό δίκτυο.

Την ίδια στιγμή αυτό το είδος μηχανών προσελκύει περισσότερο, αφού δεν υπάρχει κάποιο επιπλέον κόστος υποχρεωτικών μαθημάτων για το αντίστοιχο δίπλωμα. Οι τετράτροχες μηχανές δίνουν την αίσθηση της ασφάλειας, αφού δεν χρειάζεται κάποιος να γνωρίζει ισορροπία που απαιτείται στις δίτροχές μηχανές μεγάλου ή και μικρού κυβισμού, ενώ ανάλογα με τον κυβισμό που θα επιλέξετε μπορεί να πιάσει και τα 80km την ώρα. Παρόλα αυτά θα πρέπει ο οδηγός να έχει όλη την ασφάλεια που του παρέχει ο ρουχισμός των μοτοσικλετιστών και φυσικά το κράνος. Τα πρόστιμα σε περίπτωση αμέλειας είναι από τα πιο υψηλά στον κόσμο, αφού οι παραβάτες αριθμητικά υπερβαίνουν κατά πολύ τον μέσο όρο.

Τα τετράτροχα μηχανάκια στην Ελλάδα ή αλλιώς γουρούνες είναι υπεύθυνα για πολλά ατυχήματα στην χώρα, αφού κανείς ουσιαστικά δεν ξέρει πώς να τις χρησιμοποιεί, ενώ το φυσικό περιβάλλον και οι δρόμοι δεν ενδείκνυνται για την χρήση τους, Οι γουρούνες έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για έναν ορισμένο τύπο δρόμων που δεν έχουν πολλές στροφές. Αρχικά τις χρησιμοποιούσαν οι αγρότες για τις φάρμες του εξωτερικού, είναι επίπεδες και γι’ αυτό οι ρόδες τους είναι πιο αιχμηρές. Ο αναβάτης θα πρέπει να γνωρίζει ότι μια μικρή ταχύτητα είναι εκείνη που θα τους προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια στον δρόμο, ενώ η απότομη αύξηση της ταχύτητας ενδέχεται σε μεγάλο ποσοστό να προκαλέσει ατύχημα. Η θέση του αναβάτη όταν θέλει να στρίψει θα πρέπει να είναι στο εσωτερικό της στροφής για να αντισταθεί στην φυγόκεντρο και να κρατήσει σταθερό το εσωτερικό της μηχανής του στο έδαφος.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα έγκειται στο ότι πολλοί οδηγοί πιστεύουν ότι αφού έχει τέσσερις τροχούς, μπορούν να το αντιμετωπίσουν σαν ένα μικρό αυτοκίνητο, ειδικότερα όλοι όσοι δεν έχουν εμπειρία σε μηχανές. Σίγουρα δεν είναι απαγορευτικά, αλλά χρειάζεται η απαιτούμενη εξάσκηση πριν ο οδηγός εκτεθεί στο οδικό δίκτυο.

Πλέον μετά από πολλά δυσάρεστα συμβάντα απαιτείται από πολλούς να οριστεί ειδική νομοθεσία για τις μηχανές που έχουν πάνω από δύο τροχούς, ενώ το όριο ταχύτητας πιθανόν να μειωθεί άσχετα με τα κυβικά. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις φορολογικά δηλώνονται σαν μηχανές. Καλό θα ήταν να κοιτάξει κάποιος όλες τις παραμέτρους, εάν θέλει να αποκτήσει κάποιο αντίστοιχο όχημα. Η οδική συμπεριφορά είναι σημαντική, όπως και η εξοικείωση με το τροχήλατο όχημα της επιλογής σας.

Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας «kreditos247.es«!